Обмін досвідом

Інспектором сектору «Служба освітньої безпеки» Вінницького РУП ГУНП у Вінницькій області лейтенантом поліції Гурін Анастасією проведений урок з учнями 2-Б класу на тему «Булінг».
Існують такі різновиди булінгу:
🗣️Вербальний. Ця форма цькування проявляється у вигляді використання образ, погроз, глузувань, принизливих прізвиськ та образливих зауважень, що стосуються зовнішнього вигляду, фізичних чи психологічних особливостей, релігії та ін.
🥊Фізичний. Удари, стусани, штовхання, підніжки, небажані дотики, що завдають біль, - це прояви фізичних знущань.
💰Економічний. Різні види впливу на школяра, метою яких є вимагання грошей, псування чи крадіжка особистих речей та ін.
😩Психологічний. Психологічний чи соціальний булінг має на увазі навмисну ізоляцію дитини від спільної роботи чи іншого проведення часу у колективі. З учнем не розмовляють, не граються, не сідають за один стіл, внаслідок чого він починає почуватися невидимкою.

🛜Кібербулінг. Цькування в кіберпросторі може супроводжуватися анонімними погрозами, переслідуванням, дзвінками з мовчанням, використанням образливих слів та поширенням чуток у соціальних мережах, електронною поштою тощо.

28 квітня вчителем початкових класів Гарник Людмилою Русланівною, було проведено урок української мови у 4- А класі на тему "Виразне читання творів різних жанрів. Прислівник як частина мови. Зв'язок прислівників з дієсловами." Діти проводили дослідження зерна,працювали з текстом " Про хліб ". Виконували завдання в групах ,парах,складали хмару слів , аналізували прочитаний текст. Усі дітки активно працювали на уроці.
14 квітня вчителем початкових класів Пшеничною Русланою Анатоліївною, було проведено урок української мови у 4- Б класі на тему "Прислівник як частина мови". Діти пригадали відоме про прислівник, при цьому плели весняний віночок з  паперових квітів, виконуючи різноманітні завдання. Було вдало поєднано знання про прислівник з природою, а саме-цікаві факти про квіти,використавши групову та парну роботу.

3 квітня вчитель початкових класів Безпрозванна Тетяна Сергіївна провела відкритий урок з математики для вчителів Агрономічної громади. Ліцеїсти на уроці спільно взаємодіяли, працювали з LEGO, сигнальними картками. Досліджували різні шляхи розв'язання життєвої проблемної ситуації.


3 квітня учні 2 -Б класу та вчитель Бойко Тетяна Валеріївна ділились досвідом роботи з колегами Агрономічненської територіальної громади.




Своїх вихователів дошкільного закладу «Сонечко» та вчителів початкових класів сьогодні вітали учні 1-Б класу та учителька Надія Іванівна Бойчук Агрономічненського ліцею на показовому уроці математики. Клас працює за програмою науково-педагогічного проєкту «Інтелект України». Вивчали нумерацію двоцифрових чисел. Додавали одноцифрові числа з переходом через десяток. Розвʼязували задачі на збільшення числа на кілька одиниць. Грали цікаві математичні ігри разом із представниками класів тварин. Освітній процес моніторила її величність - Жабка Земноводна. Учні вчаться працювати в парах, групах. Така робота є тим славним шляхом в досягненні очікуваних результатів. Ключове слово «УСПІХ» дітям вдалося викласти, виконавши усі завдання тваринок. Вихователі відзначили освітній поступ учнів. За рік вони підросли, поповнили свої знання, навчились мислити, аналізувати, перевіряти, домовлятися.



28 лютого учителька початкових класів,Лесько Ольга Петрівна,разом з учнями 1-В класу відправилися у віртуальну подорож кораблем на острів Знань у країну Математики.Долаючи хвилі бурхливого моря,вони зустріли багатого його мешканців. Мудрий дельфін пограв з дітками інтерактивну гру на обчислення виразів на дві і одну дії ,веселий краб перевірив їх пам’ять та увагу,гігантський кит запропонував нерівності,працюючи в парах,задумлива черепаха позмагалася з учнями у пошуках виразів з однаковими результатами.Швидкий кальмар розвивав логіку першокласників.Морський коник впевнився,що ліцеїсти знають геометричні фігури,а унікальна морська зірка розвʼязувала задачі у групах. Допитливі,активні,розумні,винахідливі,веселі мандрівники не тільки потрапили на острів ,хоча і гроза їх зупиняла (цікава руханка),а й зібрали корали,які стануть корисними для них у майбутньому.

5 лютого учні 1-А класу запросили у гості молодих учителів. Діти дуже старанно складали речення в групах, ділилися уміннями працювати з «Кольоровими конвертами», читали вголос короткі тексти, визначали головну і другорядну інформацію в тексті, виконували цікаві завдання у колі, писали малюнковий диктант, співали склади, оцінювали свою роботу. Діти задоволені цікавою роботою.



10 грудня 2024 року,  вчитель початкових класів, Вергелес Олеся Ігорівна, разом з учнями 3-В класу провели відкритий урок з української мови на тему "Робота з текстом. Лексичне значення слів. Самостійні та службові частини мови. Діалог".Учні взаємодіяли усно/письмово, складали діалог, виконували парні та групові роботи, розвивали компетентності спілкування державною та іноземною мовами, математичну грамотність, також компетентність в природничих науках, інформаційно-цифрових, соціально- громадянських та умінням навчатись впродовж життя.На уроці було представлено інтерактивні методи навчання, що забезпечують формування у здобувачів освіти практичних вмінь і навичок.



Відкритий урок з української мови у 2-В класі відбувся 6 листопада 2023р.На уроці учні досліджували слова близькі за значенням (синоніми). Слухали казку "Манюні та крихітки", ставили питання до неї. Колективно створювали герб України зі слів синонімів. У групах працювали з цеглинками LEGO.Відповідно  теми тижня "Територія" діти в парах  знаходили на карті Європи територію України та країни з якими вона межує, порівнювали їх, порядково читали текст про Україну, де знаходили слова близькі за значенням.Протягом уроку використовували різні методи та прийоми для засвоєння нової теми.Учні активно працювали колективно, в групах, парах, індивідуально, що не могло порадувати мене як вчителя.

У 4- В класі 6 листопада був проведений урок-подорож з української мови.У кожній із чотирьох країн «жителі»-учні демонстрували свої знання :відновлювали текст ,знаходили у ньому зайве речення,визначали типи текстів ,була спроба перебудувати з одного типу в інший.Вдосконалювали фонетику ,будову слова та однорідні члени речення.Діти з цікавістю і захопленням отримували за кожне правильно виконане завдання осінній листочок ,а по закінченню уроку робили підсумок,у кого багатший листопад.


10 жовтня 2023 учителькою початкових класів Бойчук Надією Іванівною проведений урок математики «Ознайомлення учнів з розвʼязуванням задач на рух».

Відкритий урок з я досліджую світ математична галузь у 3 - Б класі.Працювали з даними у таблицях, схемах та діаграмах. Досліджували різні шляхи вирішення життєвих ситуацій.


26 вересня Тетяна Сергіївна провела відкритий урок з української мови у 3 - Б класі. 
Виразне читання/ слухання тексту. Передбачення змісту твору. Споріднені слова.Учні активно використовували рідну мову в різних комунікативних ситуаціях. Критично мислили, творили, досліджували текст. Працювали з мережею Інтернет. Ставили проблемні питання, шукали різні шляхи виконання завдань. 


Бойко Тетяна Валеріївна
Використання QR кодів на уроках в початковій школ


Свобода Ольга Сергіївна
Прості медіа повідомлення. Створення простих повідомлень за допомогою млюнкового письма.


Математика 

ІКСпедиція до математичного полюсу. Урок-квест   


Урок української мови

Тема: Читання різних текстів. Дослідження значення слів. Лексичне значення слів. Аналіз звукового складу слова. Запис речень.


"Вчити себе самого - благородна справа, але ще більш благородна - вчити інших" Марк Твен
Ми робимо хорошу справу , коли вчимо та вчимося у колег.


Математика 

Тема :Письмове додавання і віднімання багатоцифрових .Перевірка правильності виконання дій додавання і віднімання .Розв’язування задач різних типів .

Математика

Тема уроку: Поняття "Дріб". Читання та запис дробів. Чисельник і знаменник дробу. Розвязування практико орієнтованих задач.


Математика

Тема уроку :Розв’язання проблемних життєвих ситуацій, які ґрунтуються на конкретних даних, за допомогою групи величин, пов’язаних між собою.

Українська мова

Тема : Виразне читання/слухання тексту. Оповідання В. Сухомлинського « Три рожеві яблука». Обговорення первинного сприйняття. Спостереження за влучним уживанням прикметників у тексті.                                                                         


 

Немає коментарів:

Дописати коментар

 У нашому ліцеї пройшов Тиждень безпеки життєдіяльності та безпеки дорожнього руху. Учні початкових класів разом із вчителями провели час на...

Популярні публікації