Город на підвіконні в 2 - Бкласі сприяє розвитку допитливості і спостережливості в дітей, він допомагає краще пізнати життя рослин. Вирощення міні-городу має велике значення для пізнавального розвитку дітей, виховання екологічної культури та правильної поведінки у природі. Діти отримують навички вирощування рослин власноруч, догляду та спостереження за ними, дізнаються про умови вирощування городніх рослин, вчаться естетично прикрашати ділянки з рослинами, бачать результати своєї праці. Також маленькі дослідники мають змогу під час прийому їжі покуштувати деякі пророщені рослини – наприклад, зелену цибулю, яка є корисним джерелом вітамінів взимку.
Дослід з сіллю "Вирощування кристалів" у 3 - В класі. Діти заздалегідь принесли все необхідне для дослідження. Дотримуючись техніки безпеки у гарячій воді розчиняли сіль, коли вода охолоджувалась, на фігурках з'являлися кристалики.В когось вони почали рости раніше, а у когось — пізніше. Після завершення дослідження інформацію занесли в картку зошита. Влаштували виставку кристалів. Учні отримали неймовірну радість.
В межах тематичного місяця "Енергія" класний керівник з учнями 3-В класу реалізували проєкт-дослідження "Класна дача". Основною метою було розширити, поглибити та закріпити знання учнів про відновлювальні джерела енергії, формувати уміння проводити дослідницьку діяльність, робити висновки, узагальнювати уявлення про необхідність світла, вологи та тепла для рослин.Результат досліду приємно здивував учнів. Але ми на цьому не зупинились і вирішили провести челендж "Енергійні цибулини🧅 в страві кожної людини!". Діти забрали урожай додому і додавали корисну зелень до улюблених страв.
Оформлення клумби з трояндами – заняття творче і захоплююче.
Учні 4-А класу Агрономічненського ліцею разом з класним керівником Інна Ковалько та асистентом Тяпкіною С.А. вчилися плести маскувальні сітки та передали до скриньки благодійної допомоги для ЗСУ 1657 грн на закупи тканини для виготовлення сіток.
Міжнародний день дитячої книги
День моркви
Учні 2-В класу разом зі своїм вчителем Олесею Ігорівною провели цікавий та пізнавальний 🥕Всесвітній день моркви!🥕
Мета святкування-підкреслити користь коренеплода для здоров'я.
У цей день учні споживали моркву, вичавлювали сік, додавали яблука та порівнювали смаки, проводили дегустацію вчителям та учням 4-А класу. Досліджували історію походження моркви, сіяли насіння, розмальовували морквини, інсценізували створенні дітьми казки та знаходили цікаві факти.
Інженерний тиждень 2024
В межах проєкту «Де живуть бактерії» учні 4-А класу під керівництвом класного керівника та батьків, проводили дослідження :виготовляли йогурт власноруч. Зверніть увагу, як творчо і дієво підійшли до виконання проєкту наші учні
Проєкт "Корисне харчування"Дослідження "Вміст крохмалю у продуктах
Всесвітній ДЕНЬ ЗАХИСТУ ТВАРИН
Проєкт "Всесвітній день шкільного молока"
Роботу над проектом до Всесвітнього дня шкільного молока учні 2-А класу розпочали із малюнків корівок.
Далі зібрали колекцію іграшкових корівок.
Деяким діткам вдалося поближче познайомитися зі справжніми рогатими красунями, розпитати господарів про догляд за цими тваринами. Так у нашому класі з'явилася і фотовиставка.
Після цього другокласники вивчали асортимент молочних продуктів у місцевих супермаркетах, ретельно вивчали склад молока, термін придатності, дату виготовлення молочних продуктів.
Звичайно ж, далі була дегустація. Хтось ласував молочком, хтось йогуртом, а хтось морозивом.
Також спробували себе у ролі шеф-кухарів, готували молочні коктейлі.
А 28 вересня, напередодні Всеукраїнського дня шкільного молока навідалися до кількох класів початкової школи, де розповіли про користь вживання молока.
Учні 2-А класу продовжили роботу над проектом до Всесвітнього дня шкільного молока. У п'ятницю 29 вересня вони відвідали місцевий ЗДО "Сонечко". Малеча з цікавістю слухала розповіді другокласників про користь молока, розглядала і гладила кумедну корівку, гралася іграшковими корівками.
Вкінці зустрічі завідуюча садочка Віолетта Притуляк пригостила учнів молочними батончиками. А другокласники подарували вихованцям дитсадка розмальовки та цукерки "Корівка".
Співпрацю закладів розпочато!
Акція "Користь та шкода грибів"
Проєкт учнів 3 -А класу "Чарівні перетворення на кухні"
Учні 4-А класу презентували проєкт,,Бактерії на службі у людини".Без корисних бактерій неможливо виростити чайний гриб,виготовити кисломолочні продукти,квасити плоди та овочі.Продукти, у яких використовуються корисні бактерії,особливо корисні для зміцнення імунітету.
Майстер-клас" Новорічні подарунки
День обіймів
Акція"Збережемо зелену красуню"
День чаю
Акція "подарунки захисникам"
Проєкт ,,Ми друкуємо книжки"
Учні 3-А класу цілий рік вчились бути письменниками.Вони мріяли, дружили, сперечались, вчились спілкуватися, попадали в різні ситуації разом зі своїми героями та були щасливі і задоволені. На світ з'явилися нові герої, які тепер живуть у їх власноруч надрукованих книжечках.
Проєкт "Моя матуся найрідніша"
Напередодні Великодня працівники ювенальної превенції Головного управління Національної поліції у Вінницькій області спільно з вихованцями Дьяконової Галини Миколаївни, провели майстер клас ,,Великодні писанки".Дорослі разом з дітьми поринули у святкову атмосферу.
Проєкт учнів 1 - А та 1 - Б класу
"Навіщо їсти"
"Інженерний тиждень"
Освіта-це те, від чого залежить наше майбутнє.
З 25 - 29 лютого наші учні взяли участь у проєкті ,,Інженерний тиждень"
який покликаний зацікавити учнів наукою і дати їм поштовх до розвитку власного потенціалу.Цілий тиждень у класах панувала інженерна пригода.Класи перетворилися на мейкерські та дослідницькі лабораторії.Щодня там відбувалися вирішення інженерних й експериментальних задач, проводилися видовищні експеременти, де діти самі намагалися пояснити, чому так відбувається.
Проєкт,,Зимуючі птахи нашого краю"
Міні проєкт учнік 3-А класу
Проєкт 3 - А класу
Танок осіннього листя
Проєкт учнів 2 - А класу
в рамках інженерного тижня
Медіапроєкт "Рекомендую книгу"
Медіапроєкт учнів 4 - А класу "Вплив реклами на рішення та поведінку людей"
Учні 4 - Б класу взяли участь в медіапроєкті "Рекомендую книгу". Учні презентували свої домашні бібліотеки. Створювали презентації своїх улюблених книг. Зі своїми книгами відвідували початкові класи, пропонували для їх читання в класі та вдома.
Медіапроєкт учнів 4 - А класу "Вплив реклами на рішення та поведінку людей"
Проєкт "Повноцінне здорове харчування"
День ВИШИВАНКИ
Проєкт "Великодня пасочка" 4 - А клас
Міні проєкт ,, Досліджуючи - пізнаємо світ".
Учні 3 - А класу проводили досліди і ділилися враженнями та знаннями з однокласниками.
Проєкт "Нехай ялиночка живе"
Готуємось до Великодня 1 - Б клас
Веселковий тиждень на карантині
1 - Б клас
Досвід поколінь передається, як правило, через спільну працю. Батько працює із сином, і той вбирає всіма фібрами своєї душі батьківське ставлення до життя. Не бесіда, не повчання, а тільки спільна діяльність. Надіюся, що спільна праця в родинах наших діток принесе свої результати.
Міні проєкт учнів 2 - Б класу
"Досліджуємо грунт"
Екстрим парк у м. Маріуполь
"Рідну мову я вивчаю.Скоромовку промовляю"
Міні проєкт ,, Досліджуючи - пізнаємо світ".
Учні 3 - А класу проводили досліди і ділилися враженнями та знаннями з однокласниками.
Проєкт "Нехай ялиночка живе"
1 -А клас
Немає коментарів:
Дописати коментар